QHRS Septasol kapi

CENA 1500.00

POZOVITE NAS NA +381 64 188 07 44  ili POPUNITE FORMULAR KLIKOM OVDE!

ILI POŠALJITE MEJL-UPIT NA zdravljeonlineshop@gmail.com

QHRS Septasol kapi – sredstvo za dezinfekciju široke primene

QHRS Septasol kapi je sredstvo za dezinfekciju široke primene dobijen iz prirodne sirovine (morska so). Sadrži aktivnu supstancu sa nascentnim kiseonikom (jaki oksidans) koja deluje mikrobiocidno na gram-pozitivne i gram-negativne bakterije, gljivice, alge, spore i mnoge viruse.

Poseduje dobre osobine vlaženja i penetracije što omogućava brzo delovanje, jer prolazeći kroz opnu mikroorganizma efikasno razgrađuje protoplazmu ćelije i enzimatski sistem disanja.

Pogodan je za tretiranje svih vrsta rana, ogrebotina, posekotina, kožnih oboljenja, alergija,žuljeva, opekotina, sluzokože, zubnog mesa, jer SUZBIJA INFEKCIJU, ZAUSTAVLJA KRVARENJE, POMAŽE ZACELJIVANJU RANA, SANIRA UPAL, UKLANJA BOL.

NE PEČE I NE NADRAŽUJE, ZAMENJUJE ALKOHOL.

– Univerzalno sredstvo za brzu dezinfekciju –
delotvorni biocid dobijen iz prirodne sirovine (morska so).

SASTAV:

30 ml rastvora sadrži:
1 g morske soli
100 mg natrijum oksihlorida

Aktivna supstanca: nascentni kiseonik
Zapremina: 30 ml

Rok trajanja: do datuma na etiketi

Kod uboda insekata ose, pčele, komarci, pauci sprečava svrab i bol smanjuje nastali otok. Sanira otvorene rane kao npr. dekubitus i ulcusa crurisa, posledice dijabetesa, povrede, otekline i uganuća, gljivična oboljenja na koži, dermatoze – posebno bubuljice na licu i telu, herpes na ustima, upale zubnog mesa, infekcije usne šupljine kao i neugodan miris koji potiče od hrane, alkoholnih pića ili duvana.

QHRS Septasol kapi imaju izraženo oksidacijsko delovanje, te može da obezboji tkanine tj. treba izbegavati dodir sa obojenim predmetima.

Područje primene Specifična namena Odnos razređenja Septasola i vode
PRVA POMOĆ – dezinfekcija rana, ogrebotina ,posekotina
– dezinfekcija mesta ujeda insekata i životinja
– otekline i uganuća
– dezinfekcija manjih opekotina
– 1 deo + 1 deo
OPŠTA HIGIJENA – dezinfekcija ruku
– dezinfekcija radnih površina i uređaja
– dezinfekcija pribora za jelo
– dezinfekcija usta , grla i zuba
– dezinfekcija i pranje veštačkih zubnih proteza
– dezinfekcija vode za piće
– dezinfekcija voća i povrća
– 1 deo + 2 dela
– 1 deo + 100 delova
– 1 deo + 2000 delova
– 1 deo + 50 delova
DERMATOLOGIJA – sanacija kožnih oboljenja
– sanacija čireva , žuljeva , herpesa
– sanacija bubuljica na licu i telu
– 1 deo + 1 deo

NAČIN PRIMENE :

QHRS Septasol kapi se koristi prema tabeli “uputstvo za upotrebu”.

Dezinfekcija QHRS Septasol kapima obavlja se : tamponiranjem, uranjanjem, ispiranjem i prebrisavanjem u vremenu od 1 minute ili duže.

Za rane i kožne infekcije koriste se dezinfekcijski oblozi od vate ili gaze koji se polažu na obolelo mesto u trajanju od nekoliko minuta, a po potrebi i duže (nekoliko sati).

Kod većih površinskih rana ili opekotina QHRS Septasol kapi se koristi prskajući u obliku aerosola ( sprej ).

Za dugotrajno tretiranje otvorenih rana kao i za kožu koja je osetljiva na „ oksidanse“ QHRS Septasol kapi se koriste razređene u odnosu: 1 deo QHRS Septasol kapi i 2 dela vode.

Nakon dezinfekcijskog tretmana QHRS Septasol kapi se ne ispiraju vodom.

Može se nesmetano koristiti i u kombinaciji sa drugim proizvodima s tim što se prvo upotrebljavaju QHRS Septasol kapi.

Najbrže delovanje QHRS Septasol kapi postiže se korišćenjem nerazređenog rastvora .

Kod detoksikacije organizma naneti na stopala u sloju kao film Septasol gel , preko staviti kesu i zalepiti flasterom , ostaviti tokom noći i ujutru skinuti . Kroz stopala će izaći otrovi i gel će promeniti boju. Skinuti kesu i oprati noge.

Kontraindikacije: nisu poznate;
Način čuvanja: Na tamnom i hladnom mestu
Napomena: delotvornost se smanjuje ukoliko se proizvod izlaže delovanju Sunca kao i u kontaktu s metalima i organskim materijalima .
Rok trajanja: 30 meseci.
Pakovanje:
1 X 30 ml

CENA 1500.00

Za dodatne informacije o ovom proizvodu, kao i o načinu njegovog poručivanja popunite sledeću formu:

Sve proizvode sa sajta www.DrKrupez.Com možete dobiti na kućnu adresu za Srbiju a za Beograd kako se dogovorimo.

Proizvode isporučujemo u Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Republici Srpskoj, Hrvatska, Makedoniji, Sloveniji, Austriji i dr.

Nazovite već danas – +381 64 188 07 44

There are no reviews yet.

Be the first to review “QHRS Septasol kapi”